Selecteer een pagina

Algemene voorwaarden

 

Algemene Voorwaarden Tuintje in ons hart

1 Algemeen
1.1 De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten met betrekking tot online bestellingen tussen Tuintje in ons hart en de klant.
1.2 Tuintje in ons hart heeft ten alle tijde het recht deze algemene voorwaarden en de inhoud van haar website te wijzigen.
1.3 Door het plaatsen van een bestelling verklaart elke klant zich, zonder voorbehoud, akkoord met de algemene leveringsvoorwaarden.

2 Prijzen en Aanbiedingen
2.1 De bij de artikelen genoemde prijzen zijn in euro’s, inclusief 21% BTW. Eventuele vergoeding voor gereden kilometers zijn niet bij de genoemde prijzen inbegrepen.
2.2 Tuintje in ons hart is niet aansprakelijk voor de gevolgen van zet-, typ- en/of programmeer- of programmafouten in haar website. Aan onrechtmatige prijsinformatie kunnen geen rechten worden ontleend.
2.3 Aanbiedingen zijn slechts geldig zolang de voorraad strekt en gedurende de daarvoor aangegeven looptijd.

3 Betaling
3.1 Bij een betaling via een overboeking via Ideal wordt er altijd vooraf betaald.
3.2 In geval van wanbetaling van u als klant heeft Tuintje in ons hart behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan u als klant kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.
4 Levering
4.1 Tuintje in ons hart streeft ernaar om bestellingen binnen 1 week , na ontvangst van de betaling uit te voeren. Is deze termijn niet haalbaar, dan wordt er contact met u opgenomen! Indien er een concrete datum met u is afgesproken dan voert Tuintje in ons hart de bestelling op die datum uit.
4.2 Tuintje in ons hart zal al het mogelijke doen om geaccepteerde bestellingen zo spoedig mogelijk uit te leveren. Indien de levering vertraging oploopt -hetzij door tijdelijk niet in voorraad zijn, hetzij om anderen redenen- of indien een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, zal de klant daarvan bericht ontvangen. De klant heeft in dat geval het recht om de resterende bestelling schriftelijk te annuleren. Tuintje in ons hart heeft een gerechtelijke leveringstermijn van 30 dagen. Wanneer de klant de bestelling binnen deze termijn niet heeft ontvangen, kan deze de koop kosteloos ontbinden.
4.3 Tuintje in ons hart is niet aansprakelijk voor eventuele schade of verlies die u mocht lijden doordat de bestelling is afgeleverd op een door de klant foutief opgegeven woonadres.
4.4 De in de webshop getoonde bloemen en planten kunnen afwijken van de bloemen en planten die geleverd worden. Van de opgegeven kleurstelling van bloemen en de soort planten (seizoen/vast/combi) zal niet worden afgeweken.

5 Annuleren
5.1 Het is mogelijk een bestelling te annuleren, indien dit binnen 24 uur gebeurt nadat de bestelling is geplaatst en mits de bestelling nog niet is opgemaakt. U kunt deze annulering bevestigen per mail.

6. Klachtenregeling
1. Tuintje in ons hart beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Tuintje in ons hart, nadat u als klant de gebreken heeft geconstateerd.
3. Bij Tuintje in ons hart ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Tuintje in ons hart binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u als klant een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
5. Bij klachten dient u als klant zich allereerst te wenden tot Tuintje in ons hart. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
6. Een klacht schort de verplichtingen van Tuintje in ons hart niet op, tenzij Tuintje in ons hart schriftelijk anders aangeeft.
7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Tuintje in ons hart, zal Tuintje in ons hart naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Contactgegevens

Tuintje in ons Hart
Eindstraat 98
5801 CR Venray

 

Stuur ons een email

info@tuintjeinonshart.nl

Bel ons

M: +31 (0)6 82 740 677